قالب وبلاگ خیابان های نورانی نامه ی زینت الملوک به سرگرد فتاحی در سریال مدار صفر درجه



همه چی از** لعیا زنگنه**

بیوگرافی و فیلم های لعیا زنگنه

بهروز رنج کشیده و نجیب من!...

مرا ببخش که پی سالها غربت و تنهایی، باز هم ناگزیرم تنهایت بگذارم!...

فی الواقع، تاب تحمل هر بلایی را که طی این سالها بر سرم آمده، داشتم،

الا اینکه کسانی بخواهند از قبل آنچه میان من و آن مرد واقع شده

حیثیت اجتماعی و آبروی شغلی تو را لکه دار کنند!...

از طرفی، گیرم به قسمی از این مخمصه رهایی می یافتم،

اما چه فایده!!!...

که پی آن کودکی را به دنیا می آوردم که ای بسا پی رشد و قد کشیدن،

به کین خواهی پدر مقتولش رودرروی هر دوی ما می ایستاد!...

سرو دل خسته من!....

افسانه ها زیبا هستند، زیرا واقعیت ندارند!...

واقعیت زیبا نیست!...

و تنها کسانی برای همیشه اذان ما خواهند بود

که برای همیشه از دست داده ایم!...

و سهم من از عشق تو، تنها رویای آرامش بخش و گرمی است

که با خود به سردی گور می برم!...

تا از غارت این زمانه پردسیسه و پلشت، برای همیشه محفوظش بدارم

عزیز دل شکسته من!!!...

تو می توانی گردش ماه را تکذیب کنی!...

می توانی نور خورشید را تکذیب کنی!...

اما عشق مرا هرگز تکذیب مکن!...

در جهانی دیگر و در آن سوی ابدیت،

به انتظارت خواهم نشست!...

و تنها چیزی که از تو می خواهم

اینکه با باد و باران دوباره آشتی کنی!...

زیرا در هر بارانی که بعد از این ببارد

من به دیدار تو خواهم آمد!...

و با وزش هر نسیمی به نوازشت خواهم پرداخت!....

 


نظرات شما عزیزان:

گل یاس
ساعت16:29---12 مهر 1392
من لعیا زنگنه رو خیلی دوس دارم.خیلی تلاش کردم یه عکس از خانوادش پیدا کنم ولی نتونستم.

خیلی دوس دارم ببینم چند تا بچه داره ؟شوهرش کیه؟
پاسخ:خب ایشون نمیخوان زیاد زندگی خصوصی شون مطرح بشه... همسرشون رو نمیدونم اما یه دختر به اسم سارا دارن که باید شانزده هفده سال داشته باشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 مرداد 1392ساعت 20:19 توسط آرمان رستمی|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com